Sunday 8 December 2019

Kebahagiaan

Syahdu terasa di hati apabila melihat keluarga ku. Aku melihat gambar Nur Jeehan, sesungguhnya aku merasa bahagia. Dia telah membesar dengan baik, ku doakan dia sentiasa dikelilingi orang yang baik.

Sesungguhnya, sebak hatiku melihat dia.. Dia telah melalui pelbagai ujian tapi satu je yang membuatkan hati ini bahagia bahawa dia seorang yang positif, setiap dugaan yang Allah hadirkan dia sentiasa bersabar. 

Kalau mek masih ada, mek akan turut merasa apa yang aku rasa.. Itu pasti.

Terima kasih Allah kerana anugerah indah ini..

M.long sayang keluarga kita dan m.long paling sayang anak2 saudara m.long macam nyawa m.long sendiri, atau mungkin lebih lagi. Allahuu.. Aku mungkin bekeng tapi bekeng aku bukan kerana benci, bahkan hanya sayang.

091219-roomeLroseTailor

No comments:

Post a Comment