Tuesday 2 June 2015

hari ini, aku cuba menulis lagi...menulis adalah satu kemestian bagi aku untuk meluahkan apa yang terpendam di hati, aku tafsirkan diri aku ke dalam sebuah tulisan. tulisan yang bagi aku hanya sebuah tulisan yang biasa, tidak sehebat karyawan-karyawan hebat di luar sana. aku suka menulis kerana aku ingin menulis walau hanya biasa-biasa saja.. :) bila aku menulis, aku mulai merasa jiwa aku sedang hidup dan aku akan cuba untuk hidup sebagai manusia..hehehe..sememangnya aku ini manusia.. aku masih merangkak dalam dunia penulisan, setiap patah kata ku adalah cuma biasa. dan aku hanya sentiasa mahu menjadi manusia luar biasa untuk keluargaku..

sampai sini dulu untuk detik ini, lain detik aku coretkan lagi setiap rasa ku...hari ini cukup dengan secalit rasa..

No comments:

Post a Comment